Regulamin sklepu

§ 1 Zasady i warunki
Poniższe zasady i warunki dotyczą wszystkich zamówień dokonanych w

Musik Produktiv GmbH & Co. KG
Fuggerstr. 6
D-49479 Ibbenbüren
Germany

Kod rejestru: HRA 4137
Prezes spółki: Günter Zierenberg, Marius Kleinitz

dalej zwanym jako Musik Produktiv Sklep.

Klientem jest każdy, kto dokonuje transakcji w celu zakupu produktów znajdujących się na stronie.

Infolinia:
Poniedziałek-Piątek 10:00 - 18:00
Telefon: +49 5451 909-184
E-mail: info@musik-produktiv.pl

§ 2 Umowa
§ 2.1 Opis produktu na stronie jest równoznaczny z ofertą sprzedaży. Klikając przycisk "Dodaj do koszyka" Klient wyraża chęć zakupu produktu. Sprzedajemy artykuły tylko do użytku prywatnego w normalnych jednostkach ilościowych.

§ 2.2 Możemy zaakceptować Twoje zamówienie poprzez osobnego maila potwierdzającego lub poprzez wysyłkę dóbr w przeciągu pięcu dni. Potwierdzenie zamówienia następuje automatycznie po złożeniu zamówienia i nie stanowi o akceptacji zamówienia.

§ 2.3 Jeśli potwierdzenie zamówienia zawiera błędy językowe, znakowe lub pojawił się problem z przeliczeniem kwoty, mamy prawo do anulowania zamówienia. Płatności już dokonane zostaną niezwłocznie wzrócone w wypadku anulowania zamówienia z naszej strony.

§ 3 Ceny
Ceny na naszej stronie zawierają pełny podatek VAT i nie zawierają kosztów przesyłki.

§ 4 Koszty przesyłki
Koszty przesyłki są szczegółowo opisane w naszej zakładce Koszty przesyłki.

§ 5 Warunki przesyłki oraz możliwość odbioru osobistego
§ 5.1 Przesyłki są zazwyczaj przesyłane firmą kurierską UPS. Towary wielkogabarytowe są przesyłane innymi przewoźnikami.

§ 5.2 Detale dotyczące spedytora, terminu doręczenia przesyłki, spodziewanych kosztów dostawy (przesyłki wielkogabarytowe) można znaleźć w naszej zakładce Koszty przesyłki.

Ważne w przypadku towarów wielkogabarytowych: Przewoźnik informuje o terminie o godzinie dostawy poprzez telefon. Przewoźnik ma obowiązek dostarczenia przesyłki pod wskazany adres. Przewoźnik nie jest odpowiedzialny za wniesienie towaru do domu. Prosimy zadbać o to, aby podczas dostawy była odpowiednia ilość osób do wniesienia towaru.

§ 5.3 Jeśli nie posiadamy na magazynie wszystkich zamówionych przez Państwa produktów, jesteśmy w stanie dosłać osobno brakujące produkty, jeśli zachodzi taka racjonalna konieczność.

§ 5.4 Jeśli trzykrotnie dojdzie do niedoręczenia przesyłki z różnych powodów, przykładowo : odbiorca nie znajduje się pod adresem doręczenia mimo ustalonego terminu dostawy, mamy prawo anulować zamówienie. Pieniądze za produkt niezwłocznie wracają na konto zamawiającego.

§ 5.5 Jeśli zamówiony produkt nie znajduje się na magazynie i sklep nie posiada żadnych informacji od dystrybutora o spodziewanej dostawie, rezerwujemy sobie prawo do anulowania zamówenia. W takich okolicznościach niezwłocznie informujemy klienta o problemie i proponujemy alternatywne rozwiązania. Jeśli klient nie zgadza się na alternatywne produkty, sklep zwraca pieniądze.

§ 6 Zasady płatności
§ 6.1 Płatność powinna zostać dokonana poprzez przedpłatę, kartę kredytową, PayPal lub Amazon. Metody płatności mogą różnić się w zależności od kraju.

§ 6.2 W przypadku przedpłaty, sklep podaje wszelkie informacje dotyczące płatności w potwierdzeniu zamówienia. Kwota zamówienia powinna zostać przelana w przeciągu 14 dni. Podczas płatności kartą kredytową, z Państwa konta zostanie pobrana kwota odpowiadająca wysokości zamówienia.

§ 6.3 W przypadku niedokonania płatności, Klient może być zobowiązany do pokrycia 5% wartości zamówienia dodatkowo. Rezerwujemy sobie prawo do żądania większych kwot.

§ 6.4 Rekompensata jest możliwa tylko poprzez wyrok sądowy lub została uprzednio potwierdzona przez sklep na piśmie.

§ 6.5 Klient może zatrzymać zapłatę tylko wtedy, kiedy roszczenia pochodzą z tego samej umowy zakupu.

§ 7 Zasady własnośći
Produkty są własnością sklepu do momentu ostatniej wpłaty za produkt na rachunek banowy sklepu.

§ 8 Ustawowe prawo odstąpienia od umowy
§ 8.1 Prosimy zapoznać się z przepisami dotyczącymi prawa dla Klienta o odstąpieniu od umowy (§13 BGB), który dokonał umowy zgodnie lub poza regulaminem sklepu lub na odległość.

Instrukcje zwrotu towaru

Klient ma prawo zwrócić zakupiony towar do 14 dni bez podania przyczyny.

Okres 14 dni liczy się od momentu dostarczenia zamówienia.

Aby skorzystać z prawa do zwrotu towaru, należy poinformować o tym nasz sklep oraz sporządzić specjalną deklarację poprzez pocztę, fax lub e-mail, używając następujących danych:

Musik Produktiv GmbH & Co. KG
Retouren-Abteilung
Fuggerstr. 6
49479 Ibbenbüren
Germany

E-Mail: retouren@musik-produktiv.de
Tel.: +49 5451 909-424
Fax: +49 5451 909-249

Mogą Państwo skorzystać z tego formularza zwrotu, lecz nie jest to obowiązkowe.

Aby skorzystać z prawa zwrotu towaru należy poinformować sklep przed upływem ustawowych 14 dni.

Warunki zwrotu towaru
Jeśli Klient chce zwrócić towar, zgadzamy się na całościowy zwrot otrzymanych pieniędzy, łącznie z kosztami przesyłki (z wyjątkiem wszystkich form odbiegających od naszej standardowej procedury darmowych przesyłek) w przeciągu 14 dni od dnia kiedy Klient zwróci się z chęcią zwrotu towaru i dokona wszelkich procedur zawartych wcześniej. Do zwrotu pieniędzy użyjemy tej samej metody, jaką nasąpiła płatność chyba że Klient zwróci się z prośbą o inne źródło zwrotu pieniędzy. W żadnym wypadku klient nie ponosi żadnej dodatkowej płatności.

Dla przesyłek dostarczonych paczką
Rezerwujemy sobie prawo do opóźnienia zwrotu pieniędzy do momentu otrzymania przesyłki zwrotnej z towarem lub do momentu w którym Klient potwierdzi nadanie przesyłki zwrotnej.

Kleint musi, bez wyjątków, zwrócić towar w przeciągu 14 dni od momentu zgłoszenia chęci zwrotu przesyłki i zatwierdzenia jej przez sklep. Klient musi zwrócić towar przez firmę spedycyjną lub osobiście do Musik Produktiv GmbH & Co. KG, Fuggerstr.6, 49479 Ibbenbüren, GERMANY. Zwrot towaru uznajemy za ważny w przypadku dotrzymania warunków 14 dniowego zwrotu towaru.

Pokrywamy koszty przesyłki zwrotnej.
Dla towarów wielkogabarytowych
Kolekcjonujemy dobra. Płacimy za kolekcjonowanie dobra.

Klient musi pokryć wszelkie koszty związane z uszkodzeniem towaru poprzez testowanie, sprawdzanie. Musi dbać o stan produktu przy chęci jego zwrotu.

W przypadku wysyłki do krajów innych niż Niemcy, musimy niestety doliczyć przesyłkę zwrotną na koszt kupującego, zakładając że został dostarczony zamawiany towar.


Koniec instrukcji zwrotu towaru
§ 8.a Wyjątki prawa do zwrotu towaru
Prawo do zwrotu towaru nie obejmuje następujących przypadków:
  • Umowy na zakup sprzętu który nie jest produkowany fabrycznie. Wszelkie ustępstwa w zamówieniach towarów na życzenie klienta czyli: specyfikacje odbiegające od norm lub dodatkowe usprawnienia wychodzące poza obręb klasycznej formy produktu.
  • Towar zwracany nie nadaje się do zwrotu z powodów higienicznych, stanu technicznego, uszkodzenia lub innych wynikających z winy Klienta.
  • Produkty oprogramowania audio lub video z których została zdjęta plomba zabezpieczająca.
  • Umowy na zakup gazet, wydawnictw czy magazynów, z wyjątkiem na umowy o subskrypcję.
  • Towary na które Klient nałożył jakiekolwiek zmiany lub wymagał zmian ze strony sklepu. Towar nie jest wtedy odpowiedni do dalszej sprzedaży zgodnie z jego wyjściową specyfikacją i nie może wrócić do sprzedaży.

Klienci spoza krajów UE nie posiadają możliwości zwrotu towaru.

§ 8.b Przesyłki zwrotne przy prawie do zwrotu towaru
Na podstawie prawa do zwrotu towaru , przesyłki zwrotne na terenie Niemiec są darmowe jeśli kwota ich zamówienia wyniosła minimum 40 € jeśli Klient dokonał już wpłaty lub zgodził się na spłatę ratalną.

Przy przesyłkach zwrotnych z krajów spoza Niemiec, musimy niestety doliczyć przesyłkę zwrotną na koszt kupującego, zakładając że został dostarczony zamawiany towar.

§ 8.c Ogólne warunki zwrotu towaru
Prosimy uważać na uszkodzenia lub zanieczyszczenia. Prosimy o przesłanie produktu w możliwie najbardziej zbliżonej formie do otrzymanej przesyłki, zawierając w to opakowanie, steropian, pianki, folie etc. Prosimy użyć dodatkowych wzmocnień paczek zwrotnych.

Prosimy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenia paczek, zamknięcie lub oklejenie. W trakim wypadku przesyłka zwrotna jest darmowa.

Klient musi wiedzieć że wspomniane wcześniej warunki zwrotu towaru nie są oficjalnym prawem ogólnoobowiązującym w całych Niemczech.

§ 9 Dodatkowe prawo do zwrotu (30-dniowy zwrot pieniędzy)
§ 9.1 W załączeniu do 14 dniowego prawa do zwrotu towaru , Musik Produktiv GmbH & Co. KG oferuje Klientom dodatkowe prawo do zwrotu (30-dniowy zwrot pieniędzy) . Klient może zwrócić do naszego sklepu towar bez podania żadnej przyczyny w przeciągu 30 dni. W takim wypadku aby otrzymać zwrot należy zastosować się do wcześniejszych instrukcji. Dodatkowo Klient może żądać zwrotu pieniędzy lub możemy dobrać towar o odpowiedniej cenie przy konsultacji z klientem.

§ 9.2 Jeśli klient nie zastosuje się do prawa 30-dniowego zwrotu pieniędzy w przeciągu 14 dni, będzie musiał pokryć koszty przesyłki.

§ 9.3 Prawo do 30-dniowego zwrotu pieniędzy nie obejmuje następujących przypadków:
  • Umowy na zakup sprzętu który nie jest produkowany fabrycznie. Wszelkie ustępstwa w zamówieniach towarów na życzenie klienta czyli: specyfikacje odbiegające od norm lub dodatkowe usprawnienia wychodzące poza obręb klasycznej formy produktu.
  • Towar zwracany nie nadaje się do zwrotu z powodów higienicznych, stanu technicznego, uszkodzenia lub innych wynikających z winy Klienta.
  • Produkty oprogramowania audio lub video z których została zdjęta plomba zabezpieczająca.
  • Umowy na zakup gazet, wydawnictw czy magazynów, z wyjątkiem na umowy o subskrypcję.
  • Towary na które Klient nałożył jakiekolwiek zmiany lub wymagał zmian ze strony sklepu. Towar nie jest wtedy odpowiedni do dalszej sprzedaży zgodnie z jego wyjściową specyfikacją i nie może wrócić do sprzedaży.

Klienci sposa UE nie posiadają możliwości 30-dniowego zwrotu pieniędzy.

§ 9.4 Towary zwrócone po 14 dniowym prawie do zwrotu towaru i wciąż objętych 30-dniowym zwrotem pieniędzy muszą być zwrócone ze wszystkimi akcesoriami, podzespołami oraz w oryginalnym pudełku. Musik Productiv GmbH & Co.KL rezerwuje sobie prawo do testowania zwróconych produktów w sklepie i oceny czy podane powodu zwrotu są podstawne.

§ 9.5 Wszelkie zakupy z płatnością ratalną nie są objęte prawem 30-dniowego zwrotu pieniędzy.

§ 9.6 Podswatowe prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni nie wpływa na przedłużone prawo do 30-dniowego zwrotu pieniędzy. Zabezpieczenia wynikające z powyższych paragrafów nie łączą się w dwa wspólne. Przedłużone prawo do zwrotu obowiązuje na zasadach opisanych powyżej.

§ 9.7 W przypadku zwrotu towarów lub przedłużonego prawa zwrotu, pojedyncze przedmioty z zamówienia które zostały sprzedane w zestawach w specjalnych cenach i zostają zwrócone, będą przeliczane w szczególny sposób. Może to doprowadzić do różnic w cenach.

§ 10 Uszkodzenia podczas transportu
§ 10.1 Jeśli nastąpiło uszkodzenie przesyłki przy transporcie, należy niezwłocznie spisać protokół uszkodzenia przy kurierze i poinformować nasz sklep.

§ 10.2 Zaniechanie spisania protokołu lub zgłoszenia nam uszkodzenia przesyłki nie zwalnia Klienta od prawa do gwarancji na produkt, jednak uniemożliwia nam opcję na zwrot kosztów towaru z ubezpieczenia.

§ 11 Gwarancja
Gwarancja podlega przepisom ustawowym i jest uzależniona od producenta.

§ 11.a 5 letnia gwarancja
Musik Produktiv oferuje 5 letnią gwarancję na niektóre ze swoich produktów w sklepie online, katalogach lub ofertach promocyjnych.

Gwarancja jest ważna tylko za pośrednikiem producenta i dotyczy towarów zakupionych w Musik Produktiv GmbH & Co. KG.

Dowód zakupu jest wymagany do egzekucji 5 letniej gwarancji.

1. Gwarancja obejmuje darmowe naprawy wynikające z wadliwego wykonania lub materiału.

2. Gwarancja nie odpowiada na zmniejszenie ceny zakupu, rozwiązanie umowy lub za szkody spowodowane wadliwym działaniem produktu.

3. Musik Produktiv naprawi produkt lub dostarczy nowy produkt. W przypadku, kiedy produktu nie ma już w ofercie, zastąpimy produkt odpowiednio innym.

4. Gwarancja nie obejmuje poniższych przypadków:
a) Produkt jest częścią ubioru.
b) Uszkodzenie dokonane przez Użytkownika poprzez niewłaściwe użytkowanie lub niezapoznanie się z instrukcją.
c) Naprawy w innych nieautoryzowanych serwisach.
d) Uszkodzenia przypadkowe, niewyjaśnione okoliczności etc. na które Musik Produktiv GmbH & Co. KG nie jest odpowiedzialny.
e) Uszkodzenia, które nie wpływają na naturę i działanie produktu.

5. Gwarancja jest ważna tylko i wyłącznie po okazaniu oryginalnej Faktury Musik Produktiv oraz potwierdzenia posiadania 5-letniej grwarancji na produkt.

6. Serwis gwarancyjny nie odnawia gwarancji na kolejne 5-lat.

7. Prosimy o przesłanie faktury sprzedaży, kod gwarancji Musik Produktiv oraz opis uszkodzenia w celu złożenia produktu do serwisu. Naprawimy lub wymienimy produkt wedle wszelkich technicznych możliwości.

8. Klienci z innego kraju niż Niemcy muszą zapłacić za przesyłkę towaru do serwisu. Przesyłka do serwisu i jej bezpieczeństwo leży po stronie przewoźnika i klienta, natomiast przesyłka naprawionego produktu i jego bezpieczeństwo leży po stronie przewoźnika oraz Musik Produktiv GmbH & Co. KG.

9. Koszty dodatkowe wedle wymagań klienta w stosunku do serwisu nie są pokrywane przez gwarancję.

10. Innego rodzaju uszkodzenia i lub okoliczności nie opisane powyżej nie należą do odpowiedzialności Musik Produktiv GmbH & Co. KG.

§ 12 Alternatywne rozwiązania sporów online
Sprzedawca nie jest zobligowany do partycypowania w procedurze sporów na podstawie "Rezolucji do rozstrzygania sporów w sposób alternatywny lub online" (ADR/ODR)

§ 13 Przepisy końcowe
Jeżeli jakiekolwiek z niniejszych postanowień Regulaminu Sklepu jest nieskuteczne, pozostałe ustalenia umowy pozostają ważne.

Często zadawane pytania (FAQ)

Jak działa koszyk zakupów?
Produkty są dodawane do koszyka zakupów poprzez przycisk na stronie „Dodaj do koszyka”. Możesz sprawdzić, co znajduje się w Twoim koszyku w każdym momencie, klikając na koszyk. Możesz również usuwać z koszyka wrzucone wcześniej produkty. Jeśli chcesz zakupić produkt i zrealizować zamówienie z Twojego koszyka, przejdź przez 4 kroki zakupów online i klikni "Sprawdź i zatwierdź".

Czy muszę się rejestrować?
Podczas zakupów online, należy podać swoje dane adresowe. Można dokonywać zakupów bez zakładania konta w naszym sklepie, jednak konto pozwala na łatwiejszy i szybszy dostęp do wszystkich treści. Procedura założenia konta jest jednorazowa, więc nie trzeba w późniejszym czasie podawać swoich danych na nowo. Wystarczy zalogować sie na swoim koncie i przy rejestracji kliknąć "Zapamiętaj mnie".

Kiedy moje zamówienie staje się wiążące?
Klikając przycisk "Sprawdź i potwierdź" zamówienie przechodzi do realizacji. Proces zamówienia można anulować w każdej chwili poprzez wyłączenie przeglądarki lub anulowanie produktów z koszyka.

Czy powinienem/powinnam zapisać swoje zamówienie?
Nie ma potrzeby zapisu lub drukowania swojego zamówienia ze strony, ponieważ sklep automatycznie wysyła potwierdzenie zamówienia na podany w zamówieniu adres E-mail, w którym znajduje się potwierdzenie zamówienia, informacje oraz warunki transakcji. Jeśli posiadasz konto na stronie Musik Produktiv , możesz w każdej chwili sprawdzić status swojego zamówienia w zakładce swojego konta.